fredag 12 november 2010

tråkigt XD

Vem:Saknar du: Många :o
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: hunden?
Vill du slå: för många
Kysste dig sist: Ehm, min mamma :D
Kramade du sist: min mamma
Vill du prata med: min mamma
Skrek du på sist: ..Rasmus
Vill du vara som: mig själv
Sårade dig sist: Rasmus
Vill du bli galet full med: Johanna och Bea :D
Gjorde dig riktigt glad senast: Larsson
Fick du sms från senast: Larsson
Ringde du senast: ingen aning :S
Ringde dig senast: Mirjeta
Är snyggast på jorden: Bruno Mars :D 

Har du:
För många vänner: Nej har några få BRA vänner.  Förföljelsemani: ibland.Tvångstankar: Ja.Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet
Någon fysisk sjukdom: Hoppas inte det.
Någon skada: knäproblem?
Färgat håret: Nej.Brutit några ben: Faktiskt inte.
Några piercings: öronen Egen dator: Japp.
Bra självförtroende: Sådär
Kysst någon: JappSagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Haha?Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Yes.Stulit någonting: nej.Lämnat landet: Japp.
Tuttat eld på nått: haha, jupp
Gjort något olagligt: Yesyes.

Hur:Går du: normalt?
Svarar du i telefonen: "Hallå" eller Hej det är Marika!
Fördriver du tiden: Vänner, festar, tränar?
Mycket pengar har du: Så det räcker.Tjänar du pengar: ska hitta jobb (;Ofta diskar du: aldrig har disk maskin :p.
Ofta städar du: När jag orkar.
Många stör du dig på: oj, för många!
Ofta träffar du din familj: Var dag.
Tror du:Att du kommer bli något: tror? JAG VET!
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Nej.Att folk tycker om dig: Ja, dock inte alla.
På ett liv efter detta: kanske
Att fiskar kan tänka: haha what?Att du kommer leva länge: Ingen aning, får väl se!
NärBlev du kysst senast: ingen aning
Drack du alkohol senast: fredags tror jag nog det va hihi
Pussade du någon senast: Ehm, ingen aning
Kollade du tv senast: precis.
Fick du ditt senaste sms: för en stund sen.Åt du mat senast: några timmar sen.Tränade du senast: I tirsdags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar