söndag 21 november 2010

Jaaa

Setiöst jag blir galen mina katta har lekt hela morgon o dom väckte mig osså o nu har dom börjat leka igen seriöst jag för damp jag vill sova o ha cola o godis o chips :P hihi jag är bäst :P<3

nu ska jag försöka lära mina katta att dom måste va tysta när jag sover :) kommer nog ta lite tid :/ men Jaa så är livet :P

igår va man med lilla Larsson o han var hemma hos mig för första gången grattis larsson du klarade utan min mamma hoppade på dig o döda dig :P HAHA han har inte sett min pappa än höhö :P

Jaa idag måste jag nog städa lite på rummet det är ju söndag ( städ dag ) :(
sen vet jag inte om det blir Larsson få se hur sent det blir, det är ju söndag o då måste man va hemma tidligt jag måste osså plugga lite bild för det måste bli klart t imorgon XD

men JAJA Heeejdå alla söta små vänner ha en bra söndag
jag hatar söndaga , måndaga, tirsdaga , torsdaga , o skol dagen på fredaga XD<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar