fredag 12 november 2010

Orkar inte mer

Heej....
jag orkar seriöst inte mer allt är bara skit i detta fucking livet XD
skolan klagar på jag inte kommer har fan bara varit borta 3 daga XD dom säger jag inte är duktig nog, vad fan är doms problem jag är fan en av dom bästa i min klass o jag plugga som en galning hemma...
mina föräldra säger jag inte kommer bli något jo en fucking alkoholiker som kommer sitta med dom andra o är tvungen t o få hjälp av socialen...
jag orkar seriöst inte mer jag gör det bästa jag kan men endå e det inte bra nog XD

jag vill seriöst inte leva detta livet mer jag mår bara mer o mer dåligt när mina föräldra o skolan klagar på mig :'(

jag blir sårat hela tiden av vänner o annat vad fan är där för fel på mig XD

meen vill dra nu pusshaj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar