måndag 22 november 2010

I miss you

chacha Marika Girl här :p<3

idag har verkligen inte varit min dag i morse kunde jag inte hitta min mammas cykel nyckel så kom lite försent t skolan sen i skolan gick mina sko i sönder sen har jag varit på riktig dåligt hurmör plus har jag varit ledsen hela dan... när jag kom hem o skulle öppna porten ramlade jag för cyklen fick damp så nu har jag as ont i mitt knä.. Josefin borgman det jag sa t dig i skolan om han få du inte berätta för någon lova mig det :O<3

Jag vet inte vad jag ska göra.. jag såg en sak o nu är jag orolig för om det är henne eller mig :(

jaa idag blir det pannkakor t kvälls mat gott ska det bli :) hihi bara för min mamma gör världens bästa pannkakar o det tycker alla för alla gillar min mammas pannkakar själv lilla natalie o cindy äter dom o cindy gillar inte hennes mammas pannkakar :P hahah

jaja ska lyssna på musik nu pöss pöss :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar