onsdag 3 november 2010

puss

Heej.
vet nt vas hände, jag låg i din mage 9 månader, sen har växte jag upp o blev stor skulle börja skolan med alla andra stora barn, nu e jag en av dom stora barna som fester, röker, o ute sent på kvällarna, man blir kär o sårat aa du vet själv hur det va o va ung men tiden har gått för snabb, kan inte tro där e 1 år o 5-6 månader tills jag fyller 18, då e jag nt mamma lilla flicka, jag börja fixa familj o flytta hemifrån sen kan jag nt bara gå in t mamma på natten o säga jag mår dåligt då o kan nt bara komma in o sätta mig med dig i stor rummet när jag vill.. alla gånga jag har kallat dig hora o sånt ångra jag för jag vet jo att jag älskar dig utan dig hade jag nog aldrig varit här idag det va du som hittade mig på rummet med en rakblad i munnen du som körde mig t lund på natten när jag mådde riktig dåligt du som kom in t mig med min medicin, du som kommer t mig när jag gråter, du kommer alltid in t mig när jag e ledsen, ibland kan du va jävligt konstig men vet jo att du gör det för du älskar mig.. du hjälper mig osså när jag har problem med killarna eller när mitt hjärta blir krossat....Mamma förlåt för jag är den jag är men jag vill hemskt gärna få göra som mina vänner gör o nu har jag ju fått många fler vänner o umgås mig med så du måste släppa taget om mig jag klara mig o måste lära klara mig själv  :)...... Mamma jag älskar dig över hela mitt hjärta puss & kram

livet utan din e som en håll some helt svart o jag känner mig ensam i denna stora värld :(<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar