lördag 6 november 2010

Fattar inget :(

Heej Heej :D<3
vad e det som har sänt jag fattar inget mer :(
jag fattar inte vad det e som har hänt med oss vi snacka aldrig längre o du svara mig aldrig, du är aldrig inne på msn så vi kan snacka om det som har hänt o det va du som sa vi skulle snacka öga mot öga men vet det inte kommer bli så..
jag har fattat det o det som hänte va säkert meningen det skulle bli så men vill bara veta hur det ska bli för vill inte gå o se dum ut o vill gärna komma vidare i mitt liv så snälla säg hur du vill ha det!!! XD.........

AA i dag vaknade man kl 15:45 haha somnade föst kl 9 i morse. har lite problem med o sova för jag saknar någon somm liggar o håller om mig; men så e livet ibland ju :)<3

ja 1 o en halv dag kvar på höstlovet fan osså XD <3
har varit ett ok höstlov har varit med lite folk o lärt nya människor känna :) men har osså hänt lite andra saker som va mindre okej men så e livet ibland  men det e aldrig roligt....
nä nu vill jag snart gå o lägga mig i min säng o tråkar för där finns inget roligt o göra o där finns inga fester o jag få inte ha fest hemma hos mig förrens min syrra har haft tjejkväll XD <3 JAJA
PUSSHAJ HA EN BRA KVÄLL ALLA :D

gammal bild XD
LOVE YOU <33333             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar