tisdag 28 december 2010

Viktor Larsson

Viktor Larsson du är det bästa som har hänt mig utan dig vet jag seriöst inte vad jag skulle göra utan dig du är det bästa som finns i mitt liv. Utan dig hade jag inte vaknat på morgon o inte orkat gå upp, älskling du är så jävla underbar så jävla fin, att få ligga nära dig är så jävla härligt att få mysa med dig o bara hålla om dig finns inget bättre älskling jag vill inte förlora dig du är det bästa som har hänt mig o kan inte leva utan dig.. När vi bråkar vill jag bara gräva ner mig o aldrig komma tillbaka mår så fett dåligt, Du är mitt ett o allt o vill aldrig förlora dig för mår dåligt utan dig :'(
jag ville önska jag kunde beskriva mina känslor för dig men det går inte:'(
viktor larsson jag älskar dig sjukt mkt o vill verkligen det ska va vi livet ut <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar