fredag 3 december 2010

Jag älskar dig

Mitt hjärta har blivit sårat för många gånge, mina tankar har varit för mycket på dig jag hade hoppas på för mycket på oss, men det slutade inte bra jag sårade dig o jag ångra det nu, när jag tänker på oss börja mina tåra o rinna ner, det jag gjorde va ett misstag o jag gjorde det för jag var ledsen för allt som har hänt mellan oss, och det var inte ens meningen det skulle hända, jag vet du aldrig kommer o förlåta mig men vill du ska veta några saker o det är att jag älskar dig mer än något annat o du betyder allt för mig jag saknar dig varje minutt o du finns i mina tanker hela tiden o kommer alltid o göra det, jag vet inte vad som hänte den kvällen jag brukar inte göra sånt o jag ångra att jag gjorde det mot dig, jag vill göra allt för det ska bli bra men kan nog inte för du vill nog inte lyssna på mig o du litar nog inte på mig mer, men tro mig jag ångra det o jag älskar dig mer än något annat..
Snälla förlåt mig o mitt misstag det hände 1 gång o kommer aldrig hända igen :'(<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar