söndag 26 december 2010

Till älskling

Du vet inte hur glad du gör mig,
De kännar lite konstigt att skriva de här
Du är min himmel, sol o jord, du e min atmosfär o när jag tänker på dig, mitt hjärta börja banka o när jag bliver arg får du mig på rätte tanker,
För de e ju underbart när du vilar i min famn o de e ju underbart när du rör vid min hand ,
Du vet inte hur jävla glad du gör mig o jag smälter som guld när jag ser ditt smile
Som en lampa lyste du ut mitt rum, du e ett instrument som alltid har rätte ton ,
Ja lover dig älskling att ja stöttar dig till 100,
För du e ju min dröm o ja vill bara blunda, möta dig i drömmen där allt bliver underbart och om alla andra lämna så står ja kvar,
Så ja ger dig denna lilla sköna sång, för ja tycker om dig o dina undergång, Ja!
Du e min ängel utan vingar
Tiden går ditt hjärta vill ja vinna, tänk alla stunder vi har tillsammans o allt vi gjort
Vi e skapta för varandra,
Skriver bara mera mina tanker e klara mina stunder med dig som e mer än underbara kom o dela din glädje, kom o dela din sorg
Ja kommer göra de till dagen då ja svävar bland moln
Som ett batteri ska jag alltid ladda din kraft
Ja kommer finnas dag o natt med en öppen hand
E du arg på något
E du sur eller ledsen?
Kan du lyssna på låten?
Ta åt dig av texten!
Ja mener varje ord till 100%
Du e guds bästa gåva, det bästa som har hänt
En ängel utan vingar stämmer
Perfekt på dig
Du e söt o snäll med ett underbart smile!
Jag älskar dig Viktor Larsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar