söndag 31 oktober 2010

till en person som betyder allt för mig

asså fattar nt vad det e med dig.. du blev helt konstig fattar du inte jag älskar dig eller:S
vill du ska bli på bättre humör o jag har lovat dig att vi träffas när du kommer hem från hässleholm om du nu ska åka ditt vill verkligen du ska ha roligt...
asså fattar du inte jag älskar dig as mkt o vill göra allt för dig som du gör allt för mig. jag kommer alltid finnas hos dig när du behöver mig o vill verkligen du ska veta det.. jag har inte kännt dig så länge men du är mitt ett o allt utan dig hade jag nog aldrig klarat av att andas 1 sekundt längre det e du som för mig o andas o du som för mig att se vrf man e värd o leva det du som för mig mår bra o du som för mig skratta o lee, så vill verkligen nt du ska va sur på mig för du e en av dom människorna som betyder mest för mig...
JAG ÄLSKAR DIG FAKTISKT JÄTTE MKT :)(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar